مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-21اقتصادي

آبان 98 | رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه بندی بنزین، متکبّرانه بود


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: مسؤولان دولت قبل با توهمی که داشتند با مردم متکبرانه رفتار می کردند و پیش از سهمیه بندی بنزین در آبان 98 اطلاع رسانی نکردند.

- علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دومین سالگرد آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت در 24 آبان 98 و نحوه اجرای این طرح از سوی دولت وقت، اظهار داشت: مسأله اصلی این است که در آن زمان شخص رییس جمهور وقت و دولتمردان ارتباط بسیار ضعیفی با مردم داشتند و چون در کف جامعه نبودند و پیگیر مسائل اصلی زندگی مردم هم نبودند، نحوه اجرای این طرح در آن دولت، با هزینه بسیار سنگینی همراه شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در ماجرای حمله سایبری اخیر به سامانه های هوشمند سوخت، شخص آقای رییسی در کف جامعه حاضر شد و این خودش تأثیر مثبتی در مدیریت ماجرا داشت.

  سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان اینکه در ماجرای آبان 98 مردم همدلی و همراهی لازم را از دولت وقت مشاهده نکردند، خاطرنشان کرد: حتی شخص آقای روحانی بعد از آن همه بحران و هزینه گفت: من خودم صبح جمعه متوجه ماجرا شدم! این به نوعی تمسخر جامعه بود، در حالی که مردم ولی نعمت ما هستند و در مقاطع سخت پای کار نظام آمده اند روا نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان 98 | رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه بندی بنزین، متکبّرانه بود

آبان 98 | رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه بندی بنزین، متکبّرانه بود